Dimineata, atunci cand inca nu te-ai trezit
Eu stau langa patul tau te privesc
Soapte de iubire peste tine rostesc
Tu stii ca lumea n-are ce sa-ti dea
De ce alergi mereu spre ea?
Viata e doar pustie fara iubirea Mea

Te iubesc, te iubesc , te iubesc copilul Meu
Chiar de inca pribegesti
Chiar de tu nu imi vorbesti
Te iubesc si astept poate maine ai sa-mi vorbesti
Si ai sa imi spui si tu cat Ma iubesti

Ziua trece si obosesti incercand sa dovedesti
Celor din jurul tau ca-n toate tu poti sa reusesti
Si speri ca nimeni nu va observa
Durerea ascunsa din inima ta
Ca e trista si goala fara iubirea Mea

Te iubesc, te iubesc , te iubesc copilul Meu
Chiar de inca pribegesti
Chiar de tu nu imi vorbesti
Te iubesc si astept poate maine ai sa-mi vorbesti
Si ai sa imi spui si tu cat Ma iubesti

Seara vine spre ultimul autobuz tu alergi
In picaturi de ploaie reci
Acasa ajungi cu ochii in lacrimi
Pe pat tu te prabusesti
Obosit adormi intr-o clipa
Fara sa-mi spui cat Ma iubesti

Te iubesc, te iubesc
Te iubesc copilul Meu
Te voi iubi mereu
Eu te iubesc
Te voi iubi mereu!

(Sunny)