Tabara de oras – Santimbru 2010

  • Mie mi-a placut foarte mult scenetele, muzica, rugaciunile si cand desenau liderii m-am distrat bine.” (Giovana, 8 ani)
  • Ma bucur foarte mult ca am participat la tabara de oras pentru ca am invatat multe cantece, mi-au placut scenetele, dar cel maimult mi-a placut ca am invatat mai multe despre Dumnezeu si despre cat de mare e El.” (Isabela, 7 ani)
  • Mi-a placut zilele astea ca am cantat, ca m-am jucat cu popicele, ca am fost pe deal si ne-am jucat cu mingile si mi-a placut povestea cu Daniel si mi-a placut sceneta.” (Larisa, 10 ani)
  • Doamne, Iti multumesc pentru ca m-ai adus aici.” (Emanuel, 10 ani)
  • Doamne, Iti multumesc ca ne-ai ajutat sa ajungem aicia si Iti multumesc ca ai dat cantece frumoase despre Dumnezeu si despre Isus Hristos. Amin.” (Adriana si Maria, 8 ani)
  • Doamne, mie mi-a placut foarte mult la club, am si cantat, a fost minunat in aceasta saptamana, am facut multe lucruri care sa imi placa, imi pare foarte rau ca se termina acum. M-am simtit minunat aici. O sa am o amintire foarte frumoasa.” (Diana, 14 ani)

  • Mie mi-a placut ca a fost Dumnezeu cu mine in tabara, mi-e mi-a placut scenetele, mi-a placut jocurile, meditatiile.” (Giulia, 11 ani)