Am avut un timp super la închinare şi apoi am fost cu toată biserica la Flacăra Închinării unde am ascultat pe Isac Matei. Nu am reuşit să filmez ceea ce a vorbit fratele Isac Matei la noi la biserică, o să vă spun ideea principală. A vorbit despre succes (nu în viaţă :p) şi modul în care noi, creştinii ne raportăm la vremurile de foamete. Un lucru interesant pe care nu l-am observat până acum: Avraam, Isac şi Iosif au trecut prin timpuri de foamete şi fiecare a reacţionat diferit. Avraam s-a dus în Egipt, Isac a fost oprit de Dumnezeu să meargă în Egipt şi a semănat sămânţă în locul acela, iar Dumezeu a bincuvântat recolta. Iosif, în schimb, a avut nu numai răspuns pentru foametea poporului lui Dumnezeu, dar şi pentru Egipt. El a fost omul potrivit la momentul potrivit pe care Dumnezeu l-a folosit ca să salveze viaţa multor oameni.

Isac Matei – Flacara Inchinarii