Buna tuturor! In sfarsit scriu si eu ceva pe site…am sa va pun si o poza. :) Multumesc tuturor care mi-ati scris e-mailuri si mesajele. Sincer, nu mai prea intru pe mess, asa ca e-mailuri primesc mult mai repede. Oricum, cand as putea sa intru pe mess, voi dormiti! Sunt bine, caut de lucru, dar ii multumesc Domnului pt ca imi da pacea Lui si nu sunt stresata din privinta asta. De fapt, mi-a dat convingerea (sunt convinsa ca e de la El) ca El are o directie anume pt mine, si ramane doar sa Il astept ca sa aflu lucrul asta. In continuare, imi dau si CV cand am ocazie, dar inca n-am fost chemata la interviu. Stie EL ce face. Dar astazi vorbeam cu o femeia draga de aici din bise, si mi-a spus ca se ruga sambata pt mine si Domnul i-a spus pt mine ca sa nu ma agit ci sa ma odihnesc in El – ca are ceva pt mine. Slava Lui. Incerc sa nu ma agit! :)

Vine o sarbatoare renumita…Ziua Recunostintei…si familia mea se aduna la un frate de al meu. Abia astept. Zilele astea am tot fost cu nepotii cand am avut ocazie–ce bucurie! Si iar in biserica aici ma simt acasa. Sunt coplesita de bunatatea Domnului.

Ma bucur mult sa va vad pe site, in filmuletele, sa aud de la voi…va pup pe toti!

Reading to David & Hannah (1&3)