din 27 ianuarie:

vad fete de asiatici…
Vreau sa ai o inima pt oameni. Cine e eroul tau? Cheama bucuria, arunc-o pe pamant, oricum va veni la tine! Indurarea Domnului nu este la capat, bunatatile Luiu nu s-au sfarsit. Ridica-ma la Tine, Doamne, vreau sa vad fata Ta!

Cunoscute sunt caile Mele, celor ce Ma cauta pe Mine. Sunt al tau. Esti a Mea…nimeni nu va putea sa ne desparta. Facutu-Mi-ai placere de tot ce esti tu pt ca vrei sa faci la fiecare pas voia Mea. Te iubesc. Lucrarea cu adolescenti.

Si pe tine Isus te ia de mana si te conduce, la fel ca si pe fratii tai. Nu te teme. El nu te lasa nici nu te paraseste. Cand e sa fii la un pas sa cazi in lesin, El iti innoieste putrea. Isaia 41

Tefania 3:17 ca un VITEAZ! He will come and save you.

Fii tare si imbarbateaza-te, Eu sunt cu Tine in orice vreme.

Fii binecuvantat.

Sa nu cumva sa te temi de provocare ce ti-e pusa inainte. Nu uita ca nici o arma faruita impotriva ta nu va prospera. Eu sunt de partea ta…Eu, Domnul, lupt pt tine…Eu rasplatesc fiecaruia dupa faptele Lui.

Binecuvantata sa fii caci ai lasat sa intre Domnul in inima ta…binecuvantata sa fii caci nu ai renuntat si ai luptat. Binecuvantata vei fi atunci cand Eu voi implini tot ce am promis. Nu uita ca Eu ti-am promis ceva si nu ma voi lasa de acea promisiune. O fiica, cata dragoste va fi intre tine si sotul tau, familia ta. Se va indeplini promisiunea. Tu nu te teme si continua sa fii ceea ce esti de fapt, o lumina.

o barca pe apa…poate asta sa insemne de multe ori viata noastra…si noi suntem chemati (provocati) sa mergem pe ape. Asta inseamna CREDINTA. :)