am vorbit mai multe: de faptul ca Dumnezeu ne stie numele…nu suntem uitati, nici parasiti (cum zice si Israel Houghton cu formatia lui). Dragostea lui D-zeu pentru noi este asa de mare incat ne-a numit fii…mostenitori…am vorbit de bucurie si siguranta ce o avem atunci cand stim asta. Si ne-am amintit de vara trecuta cand au venit prietenii nostrii din Bucuresti la noi, si Cristi ne-a spus de o papusa preferata Fiecare dintre noi este papusa preferata a lui D-zeu, si atunci si altii sunt preferatii Lui, la randul lor…ce inseamna asta pt noi? SA IUBIM…pt ca si ei sunt preferatii LUI. Ce usor e sa ne gandim doar la noi, la probleme noastre, la bucuriile noastre… Dar mai ales cand altii sufara, au nevoie de dragoste. Acum, cu tot ce s-a intamplat in Asia, ni s-a reamintit adevarul asta, si dupa ce am vazut putin din suferinta lor ne-am putut ruga, simtind impreuna cu ei.

Si ne-am uitat la poze din China (cutremurul) si Burma-Myanmar- (ciclonul).